Sonntag, 15. Januar 2017

لیلا تیموری. فقط همین. ناهید ترک . استادبزرگی . . . فرشته سمأ.در اندوه مرگ استادم



لیلا تیموری
Bild könnte enthalten: 1 Person, Selfie, Nahaufnahme und Innenbereich
فقط همين
دل اناری و شكر خند، اناريست مرا 
كس نداند كه در اين سينه چه جاريست مرا
 همچو خورشيد كه شد عامل لبخند سحر 

تا چنان زنده شدم ، سينه شراريست مرا
آن درختم كه من از ريشه خود مي سوزم
به نگاه تو مگر ، شاخه بهاريست مرا
در گذر گاه جنون ناله دگر نا چيز است
تا تو مستانه شوي ، شور قناريست مرا
تف اين باديه آيين سحابم داده ست
نا نخشكد سمني باده گساريست مرا
تو عزيز دل ليلاستي اي صاحب دل 
 
از ازل با تو چنان الفت و ياريست مرا

 1/14/2017
.............................................................................................................................................................

ناهید ترک

استاد بزرگى از دنياى موسيقى رفت
 

روح استاد محترم و با شخصيت فتح على خان شاد باشد . او نه تنها يك هنرمند و داراى مقام استادى بود، بلكه انسان حليم، با تواضع. معتقد و داراى ىشخصيت نهايت خوب بود .
 روابط نيك اوبا خانواده ما هرگز از ياد نمى رود. وقتى فرزندم دانيل جان تولد شد، استاد فتح على خان 
محترم در گوش او اذان داد. با شنيدن وفات آن استاد گرانقدر غمگين شدم و اشك ريختم. به همه علاقمندان استاد تسليت عرض نموده، تمنا دارم كه بهشت برين جايش باشد.


Bild könnte enthalten: 1 Person, Innenbereich



..........................................................................................................................................................

فرشته سمأ    


Bild könnte enthalten: eine oder mehrere Personen


در اندوه مرگ استادم        
 با اندوه و غم بسیار خبر مرگ استاد بزرگوارم، استاد فتح علی خان را شنیدم. استادی که بر من حق بسیار داشت. یادم آمد که در سال 1999 که سال نخستین آشنایی مستقیم من با آن بزرگوار بود، تا سالهای بعد، از هیچ مهربانی برای آموزش من دریغ نکرد. مرگ او ضایعۀ جبران ناپذیر برای دنیای هنر موسیقی می باشد.    
 من خاطرات خود را از استاد مفصلتر در آینده تهیه می نمایم. حالا با این نوشتۀ کوتاه میخواهم تأثر واندوه خویش را برای خانوادۀ استاد، خانوادۀ بزرگ هنرمندان، دوستان و شاگردان استاد ابراز نمایم.
روح استاد شاد باشد. 
هامبورگ/ 5 جنوری سال 2017









Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen