Sonntag, 15. Januar 2017

یلدا صبور.برای اقای کرزی. یلدا صبور. تو هم چون من. . .


نصیرمهرین



خون قربانیان جادۀ دارالامان لکۀ ننگی بر دامن حکومتی ها و طالب دوستان 

 تا این حکومت و بخش های وسیع مردم علیه تروریسم موضع وموقف قاطع نگیرند، خونریزی ودهشت افگنی ادامه دارد
 
 برادران و دوستان محمد اشرف غنی، حامد کرزی و طالبان دوستان علنی ومخفی، به انسانکشی وخونریزی ادامه می دهند


 تا حال از مرگ سی تن و زخمی شدن هفتاد تن در مجاورت پارلمان گزارش شده است. اما برخی منابع از رقم بیشتر زخمی 


ها خبر دادند. گزارش دیگری از عملیات تروریستی در قندهار و لشکرگاه نیزخبر داده اند.

 حکومت طالبان دوست ومنفور شده، سعی بسیار به کار برده است که توجه را از جنایات طالبان جاهل و انسانکش به سوی 


جاهل هم اندیش "داعشی" سمت بدهد. اما نکات مشترک آنها بسیار است واز همه مهم تر که هر دو گروه جاهل، ضدانسانیت 
و ضد نیاز های بهبود خواهانۀ مردم افغانستان استند. هر دو گروه مردم را می آزارند.

هر عمل تروریستی طالبان، سیلی محکمی بر روی اشرف غنی و سایر شرکای او می زند. زیرا این حکومت وحکومت پیشینۀ 
فساد زا، به گونۀ بی مانندی تروریست ها را دوست می دارند.

یلدا صبور

برای آقای کرزی که با هیجان تمام دیوانه وار می گويد :
« طالب کیست؟ طالب هم برادر مااست  . . .» 
هزار نفرین بر تو و برادران طالب تو باد! 
خون پاک مردم بینوا و اشک یتیمان این سرزمین بلاخره روزی گریبان گیر تو خواهد شد. 
با اندوخته های خویش، قیمتی ترین کفن ضد حریق را برایت سفارش بده 
 می گویند هوای جهنم خیلی سوزان است!
*

تو هم چون من پريشانى
دلت تنگ است ميدانم   
به تنگناى غريب حسرت يك درد
در كاشانهء مشكل
چو من هر ذره، ويرانى
دلت تنگ است ميدانم
*
چو من شوريده يى هر دم
چو من آشفته يى هر روز
چو من اى نازنين من! 
به چشمانت خروشِ قطره هاى اشك پنهانى
 دلت تنگ است ميدانم
يلدا صبور


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen