عصر دولتشاهی



پرتو نادری به بدکاران قدرتمند  تف انداخته است، گناهش همین است. آنچه درین چند هفتۀ پسین بر پرتو نادری رفت، مصداق همان لطیفۀ معروف است که می گویند:
مسافری به مسجد می درآید و کسی را در حال زنا می یابد.  مسافر مومن که ازین کار به خشم و حیرت فروفته است بر این آدم نابکار بانگ می زند که:
- تف لعنت خدا به سرت!
شخص زنا کار به جای این که از کار خود خجالت بکشد با تهدید به مسافر  می گوید: 
 - بگذار کارم تمام شود، با تو می فهمم؛ تو به خانۀ خدا تف می کنی؟

پرتو نادری با تحلیل و تجزیۀ گفته های وزیر ترانسپورت از حق مردم، از رای مردم و از حتی از آبروی نظام و همین حکومتی که وزیرش بر برد تقبلکارانۀ رییس حکومت در انتخابات و دخالت خودش درین تقلب اعتراف می کند و با جرئت تمام چون دزدان چراغ به دست، اظهار نظر میکند، دفاع کرده است. مقالۀ پرتو نادری بیشتر ازان که ضد حکومت باشد، در دفاع از نظام، حکومت و مشروعیت نظام است.
به سخن دیگر پرتو اعلام می دارد که:
- آهای، صدرنشینان گرانمایه! از خود دفاع کنید،
به مردم وضاحت بدهید، وزیر تان شما را متقلب می داند و نظام تان را غیر مشروع ثابت
می سازد!
اما وقاحت درین نظام به جایی رسیده است که تصور می کنند چون به قدرت رسیده اند، هرچه بگویند و هرچه بکنند کسی حق ندارد بر کار و گفتار شان انتقاد کند. اگر کرد، باید به سارنوالی معرفی شوند که به مسجد قدرت این چوکی نشینان گرانمایه تف شده است؟! بلی، چرا کسی بگوید که آنچه دولت کرده است خیانت است، خلاف قانون است و برضد مصالح مردم است؛ چرا کسی بگوی که روی چشم خاینین ملی
ابروست؟
پرتو نادری علیه کسی اعلام جرم نکرده است. پرتو شکایت کرده است وبه استناد گفته های خود عالیجنابان در روزنامه ها و به گونۀ مشروط گفته است اگر گفتی، دلیلش بیار و اگر نگفتی انکار کن و نگفتنت را ثابت بساز. اگر انتخابات تلقبی بوده است و خودت اعتراف می کنی پس باید مطابق قانون مجازات شوید و اگر در انتخابات تقلب نشده است و چنان سبکسرانه گفته شده است که حامد کرزی را یک شخص با رای تقلبی رییس جمهور ساخته است، درانصورت هم باید گویندۀ همچو اظهاراتی محاکمه شود؛ چرا که به نظام و آرای مردم توهین کرده است.
بلی، پرتو نادری در مسجد قدرت تف انداخته است، باید مجازات شود!
اما آنهایی که حضرت حق معترف اند و ایمان دارند، به خوبی می دانند که پرتو نادری درین نبرد در هر صورتی پیروز است و دشمنانش سرافگندۀ و زبون. چرا که حق پیروز است و باطل نابود شدنی!