Donnerstag, 17. Mai 2012

کنگرۀ جهانی مردم هزاره




کنگره جهانی مردم هزاره فعالیت های خود را بزودی آغاز خواهد کرد
http://www.hazarapeople.com/fa/wp-content/uploads/2012/05/whck.png
شبکه سراسری مردم هزاره: جمعی از روشنفکران، روزنامه نگاران، هنرمندان و انجمن ها و نهادهای مردمی در کشورهای مختلف از جمله افغانستان، پاکستان، ایران، ترکیه، استرالیا، ناروی، ایتالیا، هالند، اتریش، کانادا و امریکا هسته ی تشکیلات بین المللی را با نام “کنگره جهانی مردم هزاره” (به انگلیسی World Hazara Congress)ایجاد کرده اند که بزودی فعالیت های رسمی خود را آغاز خواهد کرد. کنگره ی جهانی مردم هزاره که هدف اصلی آن دفاع از حقوق مردم هزاره در کشورهای مختلف از جمله افغانستان، پاکستان و ایران می باشد، به عنوان بازوی دیپلماتیک مردم هزاره در عرصه ی بین المللی خواهد بود.

توزیع جمعیتی مردم هزاره در کشورهای مختلف جهان، فعال شدن قشرهای مختلف مردم هزاره در کشورهای مختلف و مشارکت گسترده آنان در برنامه های بین المللی همانند تظاهرات جهانی مردم هزاره که سال گذشته بصورت باشکوه برگزار شد و امسال نیز با شکوه تر در حال برگزاری ست، ضرورت تاسیس چنین نهادی را ایجاد می کرد.

شبکه سراسری مردم هزاره به عنوان یکی از نهادهای همکار با “کنگره جهانی مردم هزاره” امیدوار است با آغاز به کار این نهاد و گسترش فعالیت های آن، تحولی جدی و اساسی در سرنوشت و تاریخ مردم هزاره پدیدار شده و مردم ما در عرصه های ملی و بین المللی ضمن بدست آوردن حقوق خود، مقتدرانه مسیر پیشرفت را بپیمایند.

اخبار و گزارش های مربوط به آغاز به کار “کنگره جهانی مردم هزاره” روی سایت رسمی این نهاد و سایت رسمی شبکه سراسری مردم هزاره منتشر خواهد شد.

سایت رسمی کنگره ی جهانی مردم هزاره:

شبکه سراسری مردم هزاره
www.HazaraPeople.com


Hazara People International Network
شبکه سراسری مردم هزاره

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen