Sonntag, 27. Juli 2014

مرا می کشند.



      
زلمی کاوه    

         مــــــــرا مــی کشـــند


                       Foto: ‎مرا می کشند
برای داشتن چشمان بادامی ام 
درغلظت همين صبح صبور 
بودنم رابا خون کفن کرده اند

اما من می مانم
من با هزار چشم بادامی ام 
دلتنگ هزاران ستاره ام
من هزاره ام
ما هزاره ايم
و به هزاران هزار پيوند خورده ايم

بوی غليظ بهار می آيد
و در تقويم من از اين روز ها بسيار نوشته اند
  پس ار همه گريه های بی وقفه باز
باز به زندگی برمی گردم
من به غروب کاردها
و به سقوط نژاد باوری ايمان دارم

ما همه هزاره ايم!‎
مرا می کشند
برای داشتن چشمان بادامی ام
درغلظت همين صبح صبور
بودنم رابا خون کفن کرده اند
اما من می مانم
من با هزار چشم بادامی ام
دلتنگ هزاران ستاره ام
من هزاره ام
ما هزاره ايم
و به هزاران هزار پيوند خورده ايم
بوی غليظ بهار می آيد
و در تقويم من از اين روز ها بسيار نوشته اند
پس ار همه گريه های بی وقفه باز
باز به زندگی برمی گردم
من به غروب کاردها
و به سقوط نژاد باوری ايمان دارم
ما همه هزاره ايم!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen